Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20133
Назва: Зв'язок ціноутворення з маркетинговою стратегією нового товару
Автори: Попова, Л.О.
Мітяєва, Т.Л.
Мамаєва, Г.С.
Ключові слова: ціноутворення;маркетингова стратегія;товар;pricing;marketing strategy;goods;ценообразование;маркетинговая стратегия;товар
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Попова Л. О., Мітяєва Т. Л., Мамаєва Г. С. Зв'язок ціноутворення з маркетинговою стратегією нового товару. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 663-668.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто маркетингові стратегічні цілі бізнесу щодо нового товару, а також особливості впливу маркетингового середовища на процес ціноутворення.
In article marketing strategic business objectives for a new product, and especially the influence of the marketing environment in the process of pricing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20133
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_1_97.pdf246.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.