Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20125
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШталь, Т.В.-
dc.date.accessioned2023-01-12T18:45:11Z-
dc.date.available2023-01-12T18:45:11Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationШталь Т. В. Маркетингова стратегія проникнення підприємства ресторанного господарства в суміжні сфери діяльності. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 608-617.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20125-
dc.description.abstractРозглянуто методи переходу до суміжних галузей діяльності підприємств ресторанного господарства (ПРГ), обґрунтовано ефективність функціонування в суміжних сферах, закцентовано увагу на використанні ресурсів з урахуванням ринкової орієнтації ПРГ на формуванні більш високої споживчої цінності, ніж у конкурентів. Розроблено методичний підхід до формування стратегії проникнення ПРГ до суміжного сегмента здорового харчування.uk_UA
dc.description.abstractIn the article transition methods to adjacent industries of activity by the enterprises of a restaurant economy are considered, the efficiency of functioning in adjacent spheres is proved, the attention to use of resources taking into account market orientation of the enterprise of a restaurant economy to formation of higher consumer value, than at competitors is concentrated. The methodical approach of formation of the strategy of penetration by the enterprise of a restaurant economy in an adjacent segment of a healthy food is developed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегія проникненняuk_UA
dc.subjectпідприємство ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectсуміжні сфери діяльностіuk_UA
dc.subjectpenetration marketing strategyuk_UA
dc.subjectrestaurant business enterpriseuk_UA
dc.subjectrelated fields of activityuk_UA
dc.subjectмаркетинговая стратегия проникновенияuk_UA
dc.subjectпредприятие ресторанного хозяйстваuk_UA
dc.subjectсмежные сферы деятельностиuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія проникнення підприємства ресторанного господарства в суміжні сфери діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_89.pdf188.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.