Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20002
Назва: Методи оцінки економічного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі
Автори: Шинкар, С.М.
Безгінова, Л.І.
Ключові слова: оцінка;економічний потенціал;підприємства роздрібної торгівлі;rating;economic potential;retail trade enterprises;оценка;экономический потенциал;предприятия розничной торговли
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Шинкар С. М., Безгінова Л. І. Методи оцінки економічного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 437-445.
Короткий огляд (реферат): Систематизовано існуючі методи оцінки економічного потенціалу підприємства. Обрано ефективні методи оцінки економічного потенціалу для підприємств роздрібної торгівлі.
The existent methods of trade enterprise economic potential estimation are systematized. The effective methods of economic potential estimation are chosen for the retail business enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20002
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_1_64.pdf206.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.