Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19994
Title: Інформаційне забезпечення стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств машинобудування
Authors: Болдирєва, А.С.
Keywords: інформаційне забезпечення;стратегічне управління;маркетингова діяльність;підприємства машинобудування;information support;strategic management;marketing activity;machine-building enterprises;информационное обеспечение;стратегическое управление;маркетинговая деятельность;предприятия машиностроения
Issue Date: 2011
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Болдирєва А. С. Інформаційне забезпечення стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств машинобудування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 376-383.
Abstract: Досліджено складові інформаційного забезпечення стратегічного управління маркетинговою діяльністю машинобудівного підприємства, запропоновано систему інформаційного забезпечення, яка дозволяє інтегровано здійснювати оперативне та тактичне управління з метою досягнення стратегічних цілей підприємства.
Investigational, the system of the informative providing, which allows the constituents of the informative providing of strategic management marketing activity of machine-building enterprise it is computer-integrated to carry out an operative and tactical management with the purpose of achievement of strategic aims of enterprise, is offered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19994
Appears in Collections:Випуск 1 (13)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_1_56.pdf204.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.