Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/19994
Назва: Інформаційне забезпечення стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств машинобудування
Автори: Болдирєва, А.С.
Ключові слова: інформаційне забезпечення;стратегічне управління;маркетингова діяльність;підприємства машинобудування;information support;strategic management;marketing activity;machine-building enterprises;информационное обеспечение;стратегическое управление;маркетинговая деятельность;предприятия машиностроения
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Болдирєва А. С. Інформаційне забезпечення стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств машинобудування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 376-383.
Короткий огляд (реферат): Досліджено складові інформаційного забезпечення стратегічного управління маркетинговою діяльністю машинобудівного підприємства, запропоновано систему інформаційного забезпечення, яка дозволяє інтегровано здійснювати оперативне та тактичне управління з метою досягнення стратегічних цілей підприємства.
Investigational, the system of the informative providing, which allows the constituents of the informative providing of strategic management marketing activity of machine-building enterprise it is computer-integrated to carry out an operative and tactical management with the purpose of achievement of strategic aims of enterprise, is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19994
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_1_56.pdf204.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.