Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19963
Назва: Обґрунтування цінової політики підприємства роздрібної торгівлі продовольчими товарами
Автори: Безгінова, Л.І.
Филипенко, О.М.
Мелушова, І.Ю.
Ключові слова: цінова політика;підприємство роздрібної торгівлі;продовольчі товари;pricing policy;retail trade enterprise;groceries;ценовая политика;предприятие розничной торговли;продовольственные товары
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Безгінова Л. І., Филипенко О. М., Мелушова І. Ю. Обґрунтування цінової політики підприємства роздрібної торгівлі продовольчими товарами. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 1(13). С. 248-255.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано цінову політику підприємства роздрібної торгівлі продовольчими товарами на основі розробленої схеми формування цінової політики.
The еssence of commodities supplies is considered and their place in of trade enterprises’s economic activity is certain. The basic factors, which have influence on the process of capital forming in the trade enterprises, are exposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19963
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_1_38.pdf261.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.