Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1991
Назва: Розробка метрики показників діагностики ефективності використання соціального маркетингу в роздрібній торгівлі
Development of metrics of indexes of diagnostics of efficiency of the use of social marketing is in retail business
Автори: Шталь, Тетяна Валеріївна
Тищенко, Оксана Олегівна
Ключові слова: соціальний маркетинг;метрика показників;система маркетингу;роздрібна торгівля;конкурентні переваги;соціальна відповідальність;социальный маркетинг;метрика показателей;система маркетинга;розничная торговля;конкурентные преимущества;социальная ответственность;social marketing;birth-certificate of indexes;marketing system retail to trade;competitive edges;social responsibility
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Шталь Т.В., Тищенко О.О. Розробка метрики показників діагностики ефективності використання соціального маркетингу в роздрібній торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 1(19). С. 284-297.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто авторський підхід щодо формування системи соціального маркетингу в роздрібній торгівлі шляхом удосконалення метрики показників оцінки готовності підприємства торгівлі до використання концепції соціального маркетингу. Розвинуто теоретико-методичні положення щодо формування системи соціального маркетингу на підприємстві на базі системного підходу, що спрямована на узгодження інтересів суспільства, підприємства, споживача та водночас забезпечує його істотні довгострокові конкурентні переваги, підвищує рівень соціальної відповідальності бізнесу.
Authorial approach is in-process presented on development and forming of the system of the social marketing in the conditions of functioning of enterprises to the retail business. Elements are distinguished systems of the social marketing, which reflect the existent program of marketing orientation and orient on the height of attention from the side of guidance to the social component of development of business. On the basis of perfection of birth-certificate of indexes of estimation of readiness of enterprise of trade to the use of conception of the social marketing theoretical and methodical positions are in-process developed in relation to forming of the system social on the base of approach of the systems. Research results are sent to the concordance of interests of society, enterprises, consumer, and at the same time provides the substantial long-term competitive edges of retail trade enterprises, promotes the level of social responsibility of business on the whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1991
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2014_1_30.pdf520.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.