Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/19837
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуравйова, О.М.-
dc.date.accessioned2023-01-03T13:22:36Z-
dc.date.available2023-01-03T13:22:36Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМуравйова О. М. Стратегії оволодіння іноземною мовою як запорука успішного навчання професійного мовлення. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 662-669.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19837-
dc.description.abstractСпираючись на психолого-педагогічні розвідки та сучасні наукові досягнення в галузі лінгводидактики й методики викладання іноземних мов у ВНЗ нефілологічного профілю, автор досліджує стратегії оволодіння мовою як запоруку успішного навчання студентів професійного мовлення.uk_UA
dc.description.abstractThe author of the article analyzes the strategies of learning the foreign languages as the guarantee of successful teaching of students’ professional speaking, based on psychological and pedagogical researches and contemporary scientific achievements in the field of linguistic didactics and methods of teaching of the foreign languages in institutions of higher education of non-philological specialization.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійне мовленняuk_UA
dc.subjectforeign languageuk_UA
dc.subjectteachinguk_UA
dc.subjectprofessional speechuk_UA
dc.subjectиностранный языкuk_UA
dc.subjectобучениеuk_UA
dc.subjectпрофессиональная речьuk_UA
dc.titleСтратегії оволодіння іноземною мовою як запорука успішного навчання професійного мовленняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_92.pdf185.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.