Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19811
Назва: Антикризове управління підприємством: сутність, завдання та основні заходи
Автори: Пічугіна, Т.С.
Забродська, Л.Д.
Ключові слова: управління;антикризове управління;підприємство;management;anti-crisis management;enterprise;управление;антикризисное управление;предприятие
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Пічугіна Т. С., Забродська Л. Д. Антикризове управління підприємством: сутність, завдання та основні заходи. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 487-495.
Короткий огляд (реферат): Визначення сутності антикризового управління дозволило виокремити завдання та антикризові заходи за фінансовою, маркетинговою, виробничою складовими стратегічного управління.
Preconditions of use of modern methods of evaluating of the financial condition and diagnosis of bankruptcy enterprise are considered. Considered and the features of the definition and management of financial stability of commercial enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/19811
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2011_2_70.pdf168.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.