Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1971
Title: Аналіз ефективності промоційної складової системи маркетингу: досвід застосування дискримінантних, оптимізаційних та прикладних економетричних моделей
Authors: Пілько, А. Д.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Пілько А. Д. Аналіз ефективності промоційної складової системи маркетингу: досвід застосування дискримінантних, оптимізаційних та прикладних економетричних моделей. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича): Управління розвитком соціально-економічних систем, 15-16 червня 2022 року. Харків: ДБТУ, 2022. 420-423 с.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1971
Appears in Collections:Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_conference_URSES_DBTU_22-421-424.pdf208.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.