Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1967
Назва: Мережевий маркетинг як засіб розвитку суб'єктів економічної діяльності
Автори: Пахаренко, О. В.
Мамай, Б. В.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Пахаренко О. В., Мамай Б. В. Мережевий маркетинг як засіб розвитку суб'єктів економічної діяльності. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича): Управління розвитком соціально-економічних систем, 15-16 червня 2022 року. Харків: ДБТУ, 2022. 413-415 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1967
Розташовується у зібраннях:Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6_conference_URSES_DBTU_22-414-416.pdf143.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.