Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1961
Назва: Маркетингові канали торговельного підприємства: сутність та особливості формування
Marketing channels of a commercial enterprise: the essence and peculiarities of the formation
Автори: Артеменко, Віктор Станіславович
Бубенець, Ірина Георгіївна
Ключові слова: канал розподілу;маркетингові канали;мерчандайзинг;маркетингові комунікації;торговельне підприємство;канал распределения;маркетинговые каналы;мерчандайзинг;маркетинговые коммуникации;торговое предприятие;distribution channel;marketing channels;merchandising;integrated marketing communications;trade enterprise
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Артеменко В.С., Бубенець І.Г. Маркетингові канали торговельного підприємства: сутність та особливості формування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 1(19). С. 248-254.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність поняття «канал розподілу (маркетинговий канал)» для підприємств торгівлі. Виявлено особливості формування маркетингових каналів торговельних підприємств, які сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності на ринку торговельних послуг; розкрито зміст реалізації маркетингових технологій, які спрямовані на забезпечення максимально ефективного просування товару на рівні роздрібної торгівлі.
Marketing channels formation is overwhelmingly important for commercial enterprises because it gives the possibility to take correct decisions concerning their strategic behavior under conditions of dynamic changes of marketing environment that actualizes scientific researches. The aim of the article is to specify the essence of the notion “marketing channels: at the commercial enterprises, which will promote the raise of the domestic enterprises’ competitiveness at the marketplace. Traditional notion of the distribution channel drops into the other meaning for a merchant because retail enterprise itself works as a distribution channel. The authors believe that formation of marketing channels of goods distribution in trade enterprises is the direction of the enterprise activity concerning the development and realization of marketing mix, which includes marketing events on putting the goods to the ultimate consumer. After that “marketing channel” can be defined as a means of a product promotion helping a retailer make his marketing efforts. It is necessary to improve marketing technology called merchandising for the promotion of goods with peak operating efficiency on the level of retail trade. This technology includes the means and methods of integrated marketing communications in the points of sales.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1961
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2014_1_26.pdf294.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.