Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/1952
Назва: Дослідження концептуальних підходів у сфері стратегічного управління персоналом
Research of conceptual approaches in the field of strategic personnel-management
Автори: Сардак, Олена Вікторівна
Ключові слова: персонал;підприємство;управління;концепція;підхід;стратегія;персонал-маркетинг;персонал;предприятие;управление;концепция;подход;стратегия;персонал-маркетинг;personnel;enterprise;management;conception;approach;strategy;personnel-marketing
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Сардак О.В. Дослідження концептуальних підходів у сфері стратегічного управління персоналом. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 1(19). С. 226-235.
Короткий огляд (реферат): Систематизовано існуючі наукові підходи до розгляду стратегічного управління персоналом; проведено їх аналіз. Подано авторську дефініцію поняття «стратегія управління персонал-маркетингом». Визначено послідовність і зміст стадій стратегічного управління персоналмаркетингом підприємств.
The modern terms of enterprises activity are related to the level increase due to vagueness and risk in the field of HR-management. That is why attention to strategic decision-making in the sphere of personnel-management grows under conditions of marketing orientation of enterprises. It stipulates the necessity of development of theoretical principles by means of strategic management of personnel-marketing, clarification of its maintenance. The purpose of the article is to develop conceptual principles of strategic management of personnel-marketing. 1These scientific results are presented in the article. In particular, systematization of the existent scientific principles of consideration of strategic personnel management was carried out. The analysis of conceptual views in relation to strategic personnel management was conducted. Essence of the concept «strategic management of personnel-marketing» was defined. A sequence and maintenance of cyclic strategic management of personnel-marketing at enterprises was specified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1952
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2014_1_24.pdf236.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.