Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1911
Title: Характеристики основних компонентів діджитал-маркетингової стратегії компанії
Authors: Романюк, І. А.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Романюк І. А. Характеристики основних компонентів діджитал-маркетингової стратегії компанії. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича): Управління розвитком соціально-економічних систем, 15-16 червня 2022 року. Харків: ДБТУ, 2022. 379-381 с.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1911
Appears in Collections:Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_conference_URSES_DBTU_22-380-382.pdf200.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.