Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1911
Назва: Характеристики основних компонентів діджитал-маркетингової стратегії компанії
Автори: Романюк, І. А.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Романюк І. А. Характеристики основних компонентів діджитал-маркетингової стратегії компанії. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича): Управління розвитком соціально-економічних систем, 15-16 червня 2022 року. Харків: ДБТУ, 2022. 379-381 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1911
Розташовується у зібраннях:Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6_conference_URSES_DBTU_22-380-382.pdf200.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.