Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1906
Назва: Основні інструменти управління та розвитку маркетингово-збутових систем аграрних підприємств
Автори: Гіржева, О. М.
Блюмська-Данько, К. В.
Ніфатова, О. М.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Гіржева О. М., Блюмська-Данько К. В., Ніфатова О. М. Основні інструменти управління та розвитку маркетингово-збутових систем аграрних підприємств. Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича): Управління розвитком соціально-економічних систем, 15-16 червня 2022 року. Харків: ДБТУ, 2022. 363-365 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1906
Розташовується у зібраннях:Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" (присвяченої 100-річчю від Дня народження професора Турченка Михайла Михайловича)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6_conference_URSES_DBTU_22-364-366.pdf198.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.