Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18993
Назва: Використання маркетингу при підвищенні конкурентоспроможності підприємств
Автори: Камєнєва, Ю. В.
Коваленко, Г. І.
Науковий керівник : Мандич, О. В.
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Камєнєва Ю. В., Коваленко Г. І. Використання маркетингу при підвищенні конкурентоспроможності підприємств. Вісник студентського наукового товариства. 2016. Вип. 1. С. 39-40.
Серія/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 1
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18993
Розташовується у зібраннях:Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnik SNT_ V. 1(3)_2016-39-40.pdf544.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.