Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧорна, М.В.-
dc.date.accessioned2022-12-20T19:48:00Z-
dc.date.available2022-12-20T19:48:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЧорна М. В. Методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2011. Вип. 2(14). С. 221-226.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18905-
dc.description.abstractРозроблено методологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівлі як самостійного напряму галузевого аналізу, що передбачає визначення специфічних ознак галузі, дослідження особливостей конкуренції, а також включає сукупність теоретичних і методичних постулатів щодо визначення цілей, принципів і методики аналізу.uk_UA
dc.description.abstractMethodological principles of diagnosis of competition in the retail as an independent trend analysis, which involves identifying specific features of field study of competition and includes a set of theoretical and methodological assumptions about the goals, principles and methods of analysis are created.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectроздрібна торгівляuk_UA
dc.subjectметодологічні засади діагностикиuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectretailuk_UA
dc.subjectmethodological principles of diagnosisuk_UA
dc.subjectконкуренцияuk_UA
dc.subjectрозничная торговляuk_UA
dc.subjectметодологические основы диагностикиuk_UA
dc.titleМетодологічні засади діагностики конкуренції в роздрібній торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (14)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2011_2_35.pdf158.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.