Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/18822
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorАрхипова, В. О.-
dc.contributor.authorКозаченко, Вероніка Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-12-20T11:57:51Z-
dc.date.available2022-12-20T11:57:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКозаченко В. О. Gamification as an effective motivation system for students. Матеріали VIII Міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання" 30 листопада 2022 р.; наук. кер. Архипова В. О. Харків: ДБТУ, 2022. С. 29-30.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18822-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleGamification as an effective motivation system for studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали VIII Міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Актуальні питання сучасного соціогуманітарного знання"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_Aktualni pytannia suchasnoho sotsiohumanitarnoho znannia 2022-29-30.pdf499.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.