Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18744
Назва: Психологічні складові в організації викладацько-студентської взаємодії в умовах дистанційного навчання
Автори: Аханова, А. В.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Аханова А. В. Психологічні складові в організації викладацько-студентської взаємодії в умовах дистанційного навчання. Технологічні засади професійної підготовки фахівців вищої освіти в умовах дистанційного навчання: матеріали Всеукраїнського науково-практичного вебінару для науково-педагогічних працівників (м. Харків, 22 листопада 2022 року); Харків : ХОГО «Науковий центр дидактики менеджмент-освіти», 2022. С. 53-57.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18744
Розташовується у зібраннях:Технологічні засади професійної підготовки фахівців вищої освіти в умовах дистанційного навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
viebinar_22-11_2022-53-57.pdf163.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.