Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18546
Назва: Науковий твір «Методика оцінювання ефективності реклами на підприємствах роздрібної торгівлі»
Автори: Синицина, Галина Анатоліївна
Дата публікації: 7-сер-2018
Бібліографічний опис: Свідоцтво 91363 України про реєстрацію авторського права на твір: Науковий твір «Методика оцінювання ефективності реклами на підприємствах роздрібної торгівлі». Г. А. Синицина; реєстр. 07.08.2019.
Короткий огляд (реферат): Методика розкриває зміст і послідовність процесу оцінювання ефективності реклами на прикладі підприємств роздрібної торгівлі на основі поєднання комунікативних та економетричних моделей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18546
Розташовується у зібраннях:Авторські свідотства на інтелектуальну власність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A_CV_91363.pdf2.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.