Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18540
Назва: Роль маркетингу в діяльності сільськогосподарських підприємств
Автори: Фурсова, В. В.
Науковий керівник : Богомолова, К. С.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харків ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Фурсова В. В. Роль маркетингу в діяльності сільськогосподарських підприємств. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Харків, 08-10.04.2014. Харків: ХНТУСГ, 2014. С. 107-109.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/18540
Розташовується у зібраннях:V Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція, 8-10 квітня 2014 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2014_42.pdf231.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.