Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/1818
Назва: Вплив непрямих чинників зовнішнього фінансового середовища на формування фінансової стратегії підприємств роздрібної торгівлі
The influence of indirect factors of the external financial environment on the formation of the financial strategy in retail enterprises
Автори: Гросул, Вікторія Анатоліївна
Колєснік, Тетяна Сергіївна
Ключові слова: фінансова стратегія;цілі;стратегічний аналіз;чинники;зовнішнє середовище;финансовая стратегия;цели;стратегический анализ;факторы;внешняя среда;financial strategy;aims;strategic analysis;factors;external environment
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Гросул В.А., Колєснік Т.С. Вплив непрямих чинників зовнішнього фінансового середовища на формування фінансової стратегії підприємств роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 1(19). С. 104-112.
Короткий огляд (реферат): Установлено необхідність проведення стратегічного аналізу під час формування фінансової стратегії шляхом виявлення можливостей та загроз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємств роздрібної торгівлі. Проведено аналіз чинників зовнішнього середовища непрямого впливу, що дає інформаційну базу під час формуваня фінансової стратегії підприємства.
The necessity of carrying out strategic analysis during the financial strategy formation through the reveal of the possibilities and threats of the external and internal environment of retail enterprises is established. It is determined that research of the factors of external financial environment is to be held with the account of the factors of indirect and direct influence. Macroeconomic, social, legal-political and technological conditions of providing financial activity by retail enterprises are included to the system of the factors of indirect influence. The analysis of socio-economic factors of the external environment of indirect influence by major macroeconomic indicators of the development of Ukraine for the period from 2007-2012 is carried out. Based on the analysis of the factors of external environment, positive and negative influence trends are specified that gives informational background during the formation of the financial strategy of retail enterprise and determine conditions for its realization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1818
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2014_1_12.pdf219.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.