Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/17845
Назва: Молочне скотарство України: маркетингові дослідження
Інші назви: Молочное скотоводство Украины: маркетинговые исследования
Dairy cattle of Ukraine: marketing researches
Автори: Антощенкова, В. В.
Ключові слова: молоко;молочна продукція;молочне скотарство;продуктивність корів;молочная продукция;молочное скотоводство;продуктивность коров;milk;dairy products;dairy cattle;cows productivity
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Антощенкова В. В. Молочне скотарство України: маркетингові дослідження. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 174 «Економічні науки». 2016. С. 74-82.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 174;
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються основні тенденції розвитку молочного скотарства України. Враховуючи невпинне зростання населення світу, дефіцит якісного, натурального молока, значне збільшення попиту на молочну продукцію, яке проявляється в підвищенні споживання молока середньостатистичним жителем планети, виробляти молоко стає все більш вигідніше. Однак проблема ефективного функціонування молочного скотарства в Україні залишається надзвичайно складною, насамперед через те, що сільськогосподарські виробники молока, як підприємства, так і в більшій мірі господарства населення залежать від переробників молока, які встановлюють занизьку закупівельну ціну на молоко і диктують власні умови. Незважаючи на те, що і виробники молока і переробники прагнуть в першу чергу максимізувати власний прибуток, основною їх метою залишається задоволення потреб населення у молоці і молочних продуктах, в достатніх обсягах та відповідної якості.
В статье рассматриваются основные тенденции развития молочного скотоводства Украины. Учитывая постоянный рост населения мира, дефицит качественного, натурального молока, значительное увеличение спроса на молочную продукцию, которое проявляется в повышении потребления молока среднестатистическим жителем планеты, производить молоко становится все более выгодно. Однако проблема эффективного функционирования молочного скотоводства в Украине остается чрезвычайно сложной, прежде всего потому, что сельскохозяйственные производители молока, как предприятия, так и в большей степени хозяйства населения зависят от переработчиков молока, которые устанавливают низкую закупочную цену на молоко и диктуют собственные условия. Несмотря на то, что производители и переработчики молока стремятся в первую очередь максимизировать собственную прибыль, основной их целью остается удовлетворение потребностей населения в молоке и молочных продуктах, в достаточных объемах и соответствующего качества.
The main trends of Ukraine dairy cattle are studied in this article. Considering continuous growth the world's population, deficit of high quality and natural milk, a significant increase in demand for dairy products, which is to increase the consumption of milk the average inhabitant of the planet, to produce milk is becoming more profitable. However, the problem of effective functioning of dairy farming in Ukraine is extremely difficult, especially because the agricultural producers of milk, as an enterprise, and to a greater extent the economy of the population dependent on milk processors, who set a low purchase price for milk, and dictate its own conditions. Despite the fact that milk producers and processors seek primarily to maximize their own profits, their main purpose is the satisfaction of human needs in the milk and milk products, in sufficient quantities and of adequate quality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17845
Розташовується у зібраннях:Випуск 174: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11_174_2016.pdf311.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.