Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17831
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрасноруцький, О. О.-
dc.contributor.authorГрідін, О. В.-
dc.date.accessioned2022-12-09T18:31:08Z-
dc.date.available2022-12-09T18:31:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКрасноруцький О. О., Грідін О. В. Роль та значення відмінних особливостей моделей міжнародного та національного менеджменту в практиці міжнародного бізнесу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 174 «Економічні науки». 2016. С. 12-23.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17831-
dc.description.abstractВсе більш актуальною в сучасних реаліях посилення процесів глобалізації та інтеграції стає проблема визначення та врахування особливостей міжнародного менеджменту у бізнесовій діяльності. Визначено, що міжнародний менеджмент – це особливий вид управлінської діяльності, спрямований на формування, утримання, розвиток і використання конкурентних переваг організації у глобальному ринковому середовищі, шляхом використання особливостей країн ведення бізнесу, з метою закріплення, зміцнення та розширення ринкових позицій, забезпечення динамічного розвитку та підвищення ефективності. Його загальною метою є надання фундаментального уявлення про формальні організації, про їх внутрішню побудову і функціональні взаємозв’язки та про ефективність управління ними. За результатами проведеного дослідження визначено, що базовими відмінностями міжнародної та національних моделей менеджменту є: розбіжності у підходах та безпосередньому аналізі зовнішнього та внутрішнього середовища організації; особливості управління комунікаціями; врахування традицій та культури країн ведення бізнесу; управління змінами та ефективністю.uk_UA
dc.description.abstractВсе более актуальной в современных условиях усиления процессов глобализации и интеграции становится проблема определения и учета особенностей международного менеджмента в бизнесе. Определено, что международный менеджмент – это особый вид управленческой деятельности, направленный на формирование, удержание, развитие и использование конкурентных преимуществ организации в глобальной рыночной среде, путем использования особенностей стран ведения бизнеса, с целью закрепления, укрепления и расширения рыночных позиций, обеспечения динамичного развития и повышения эффективности. Его общей целью является предоставление основополагающего представления о формальных организациях, их внутреннем строении и функциональных взаимосвязях, а также об эффективности управления ими. По результатам проведенного исследования определено, что базовыми отличиями международной и национальных моделей менеджмента являются: различия в подходах и непосредственном анализе внешней и внутренней среды организации; особенности управления коммуникациями; учет традиций и культуры стран ведения бизнеса; управление изменениями и эффективностью.uk_UA
dc.description.abstractMore and more actual in modern conditions of strengthening of processes of globalization and integration is the problem of identifying and taking into account the features of international business management. Determined that international management is a special kind of management activities aimed at the formation, maintenance, development and use of organization's competitive advantage in the global market environment, by using the characteristics of the countries doing business, with the aim of consolidating, strengthening and extension of market positions, ensure dynamic development and increase of efficiency. Its overall goal is to provide a fundamental idea of formal organizations, their internal construction and functional relationship and the effectiveness of management. The results of the study determined that the basic differences between international and national models of management are: differences in approaches and direct analysis of the external and internal environment of the organization; - features of communication management; accounting traditions and culture of the countries of business; change management and efficiency.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 174;-
dc.subjectміжнародний бізнесuk_UA
dc.subjectміжнародний менеджментuk_UA
dc.subjectнаціональний менеджментuk_UA
dc.subjectсфера управління бізнесомuk_UA
dc.subjectуправління комунікаціямиuk_UA
dc.subjectуправлінні змінамиuk_UA
dc.subjectуправлінні ефективністюuk_UA
dc.subjectмеждународный бизнесuk_UA
dc.subjectмеждународный менеджментuk_UA
dc.subjectнациональный менеджментuk_UA
dc.subjectсфера управления бизнесомuk_UA
dc.subjectуправления коммуникациямиuk_UA
dc.subjectуправление изменениямиuk_UA
dc.subjectуправление эффективностьюuk_UA
dc.subjectinternational businessuk_UA
dc.subjectinternational managementuk_UA
dc.subjectnational managementuk_UA
dc.subjectbusiness managementuk_UA
dc.subjectcommunications managementuk_UA
dc.subjectchange managementuk_UA
dc.subjectperformance managementuk_UA
dc.titleРоль та значення відмінних особливостей моделей міжнародного та національного менеджменту в практиці міжнародного бізнесуuk_UA
dc.title.alternativeРоль и значение отличительных особенностей моделей международного и национального менеджмента в практике международного бизнесаuk_UA
dc.title.alternativeThe role and importance of the distinctive features of international and national models of management in the practice of international businessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 174: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4_174_2016.pdf309.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.