Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17400
Название: Підходи до формування стратегій розвитку торговельної мережі в сучасних умовах
Авторы: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Ключевые слова: торговельна мережа;сучасні умови;стратегії;розвиток;trade network;modern conditions;strategies;development;торговая сеть;современные условия;стратегии;развитие
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Підходи до формування стратегій розвитку торговельної мережі в сучасних умовах. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(15), Ч. 2. С. 268-274.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання щодо формування стратегії розвитку підприємства та запропоновано варіанти складання маркетингової стратегії для торговельної мережі.
Consider the question is considered in relation to forming of strategy of development of enterprise and approaches of drafting of marketing strategy are offered for a trade network.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17400
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (15) Ч2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2012_1(2)__40.pdf243.46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.