Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/17297
Название: Маркетингові інновації як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства та вихід на міжнародний ринок
Авторы: Шафар, Т. Ю.
Научный руководитель: Дронова, Т. С.
Дата публикации: 2022
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Шафар Т. Ю. Маркетингові інновації як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства та вихід на міжнародний ринок. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 3-4 листопада 2022 р.; наук. кер. Т. С. Дронова. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С. 328-330.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17297
Располагается в коллекциях:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3-4_konf_22-329-331.pdf193.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.