Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/17297
Title: Маркетингові інновації як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства та вихід на міжнародний ринок
Authors: Шафар, Т. Ю.
metadata.dc.contributor.advisor: Дронова, Т. С.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Шафар Т. Ю. Маркетингові інновації як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства та вихід на міжнародний ринок. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 3-4 листопада 2022 р.; наук. кер. Т. С. Дронова. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С. 328-330.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17297
Appears in Collections:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3-4_konf_22-329-331.pdf193.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.