Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17293
Назва: Крос-маркетинг у просуванні туристичних послуг
Автори: Худавердієва, В. А.
Загоруйко, С. Г.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Худавердієва В. А., Загоруйко С. Г. Крос-маркетинг у просуванні туристичних послуг. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 3-4 листопада 2022 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С. 322-324.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17293
Розташовується у зібраннях:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3-4_konf_22-323-325.pdf181.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.