Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17269
Title: Особливості маркетингового супроводу інноваційної діяльності підприємства
Authors: Бабко, Н. М.
Issue Date: 2022
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Бабко Н. М. Особливості маркетингового супроводу інноваційної діяльності підприємства. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 3-4 листопада 2022 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С. 292-293.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17269
Appears in Collections:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3-4_konf_22-293-294.pdf139.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.