Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабко, Н. М.-
dc.date.accessioned2022-12-07T11:37:05Z-
dc.date.available2022-12-07T11:37:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБабко Н. М. Особливості маркетингового супроводу інноваційної діяльності підприємства. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 3-4 листопада 2022 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С. 292-293.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17269-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингового супроводу інноваційної діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3-4_konf_22-293-294.pdf139.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.