Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17209
Название: Результати експериментальних досліджень зусилля натягу троса піднімально-транспортних лебідок
Другие названия: Results of experimental research of the tension force of the lifting-transport winches
Результаты экспериментальных исследований усилия натяжения троса подъемно-транспортных лебедок
Авторы: Гевко, Б. М.
Клендій, В. М.
Мельничук, С. Л.
Пиндус, Т. Б.
Дата публикации: 2017
Издательство: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Гевко Б. М., Клендій В. М., Мельничук С. Л., Пиндус Т. Б. Результати експериментальних досліджень зусилля натягу троса піднімально-транспортних лебідок. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 181 «Технічні системи і технології тваринництва. Технічний сервіс машин для рослинництва». 2017. С. 334-342.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 181.
Краткий осмотр (реферат): Встановлено залежності швидкості руху канатного механізму від маси вантажу, кута нахилу траси транспортування і довжини проходження вантажу. Складено таблиці повно факторного експерименту ПФЕЗ3 і побудовані поверхні відгуків залежності швидкості переміщення вантажу від маси та довжини ходу і двохмоторний перед для різних значень кута нахилу траси в межах 2,6<α<3,8. приведені раціональні параметри канатного механізму переміщення вантажів і гвинтових опор.
The dependences of the speed of the rope mechanism of the weight of the cargo transportation route slope angle and length of the passage of cargo. A table full factorial experiment PFEZ3 reviews and constructed surface velocity depending on load weight and length of move before and dvohmotornyy for different values of the angle of inclination route within 2,6 <α <3,8. given rational parameters rope-moving mechanism and screw supports.
Установлены зависимости скорости движения канатного механизма от массы груза, угла наклона трассы транспортировки и длины прохождения груза. Составлены таблицы полно факторного эксперимента ПФЕЗ3 и построены поверхности отзывов зависимости скорости перемещения груза от массы и длины хода и двухмоторный перед для различных значений угла наклона трассы в пределах 2,6 <α <3,8. приведены рациональные параметры канатного механизма перемещения грузов и винтовых опор.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/17209
Располагается в коллекциях:Випуск 181: Технічні системи і технології тваринництва. Технічний сервіс машин для рослинництва

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
53_181_2017.pdf1.66 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.