Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16961
Назва: Науковий твір «Методика вимірювання лояльності споживачів торговельних підприємств»
Автори: Филипенко, Олена Михайлівна
Дата публікації: 6-жов-2020
Бібліографічний опис: Свідоцтво 100214 України про реєстрацію авторського права на твір: Науковий твір «Методика вимірювання лояльності споживачів торговельних підприємств». О. М. Филипенко; реєстр. 06.10.2020.
Короткий огляд (реферат): Методика розкриває зміст і послідовність процесу вимірювання лояльності споживачів на прикладі підприємства роздрібної торгівлі, що основана на моделі розвитку лояльності та моделі реалізації очікувань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16961
Розташовується у зібраннях:Авторські свідотства на інтелектуальну власність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A_CV_100214.pdf2.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.