Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16852
Назва: Digitalization of economic planning of competitive marketing activities in the conditions of globalization
Автори: Goel, Amit Kumar
Marchenko, М.
Lefremov, А.
Науковий керівник : Ломовських, Л. О.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Amit Kumar Goel, Marchenko М., Iefremov А. Digitalization of economic planning of competitive marketing activities in the conditions of globalization. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 3-4 листопада 2022 р.; наук. кер. Л. О. Ломовських. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. С. 58-59.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16852
Розташовується у зібраннях:Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції "Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3-4_konf_22-59-60.pdf155.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.