Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16722
Title: Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram
Other Titles: Предпринимательский маркетинг в социальной сети Instagram
The Entrepreneurial Marketing on the Social Network Instagram
Authors: Савицька, Наталія Леонідівна
Полевич, Катерина Віталіївна
Keywords: підприємницький маркетинг;онлайн-ритейл;бізнес в Instagram;стартап;соціально-медійний маркетинг;предпринимательский маркетинг;электронная торговля;онлайн-ритейл;бизнес в Instagram;стартап;социально- медийный маркетинг;entrepreneurial marketing;eCommerce;online retail;business on Instagram;startup;social media marketing
Issue Date: 2016
Publisher: ФОП Лібуркіна Л. М.
Citation: Савицька Н. Л., Полевич К. В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram: теоретико-методичний аспект: науковий журнал "БІЗНЕС ІНФОРМ", № 11. Харків, ФОП Лібуркіна Л. М., 2016. С. 419-424.
Abstract: Метою статті є визначення теоретичних засад і практичного інструментарію підприємницького маркетингу в сучасному ритейлі на платформі соціальної мережі Instagram. Результати проведених досліджень дозволяють стверджувати, що основою стратегією і тактикою поведінки на ринку малих підприємств та сучасних стартапів виступає підприємницький маркетинг. Сучасний ринок онлайн-ритейлу склався як монополістично-конкурентний, що зумовлює діяльність на ньому як великих гравців ринку, так і середніх, і дрібних у трьох секторах: В2В, В2С, С2С. Практика бізнесу використовує соцмережі для підтримки конкурентних переваг офлайн-торгівлі, як комунікаційний канал для залучення, утримання та лояльності покупців. Розвиток основних функцій Instagram дозволяє бізнесу застосовувати його медіа-ресурси задля позиціонування на ринку та просування продукції.
Целью статьи является определение теоретических основ и практи- ческого инструментария предпринимательского маркетинга в совре- менном ритейле на платформе социальной сети Instagram. Результа- ты проведенных исследований позволяют утверждать, что основной стратегией и тактикой поведения на рынке малых предприятий и со- временных стартапов выступает предпринимательский маркетинг. Современный рынок онлайн-ритейла сложился как монополистически- конкурентный, что обусловливает деятельность на нем как крупных игроков рынка, так и средних, и мелких в трех секторах: В2В, В2С, С2С. Практика бизнеса использует соцсети для поддержания конкурент- ных преимуществ офлайн-торговли, как коммуникационный канал для привлечения, удержания и лояльности покупателей. Развитие основных функций Instagram позволяет бизнесу применять его медиа- ресурсы для позиционирования на рынке и продвижения продукции.
The article is aimed at defining both theoretical principles and practical tools for entrepreneurial marketing in the today’s retail making use of the social network platform Instagram. Results of conducted research provide to constate that the core strategy as well as tactics of the market conduct in case of small enterprises and current startups is the entrepreneurial marketing. The contemporary market of online retail was formed as monopolistic-competitive, which results in activities of the major market players, as well as medium and small actors, in its three sectors: B2B, B2C, S2S. The practice of business uses social networks to maintain competitive advantages of the offline commerce, as a communication channel for the attraction, retention and loyalty of customers. Development of the basic functions on Instagram enables businesses to apply its media resources for both the market positioning and the product promotion.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16722
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savyts_ka_Polevych_Pidpryemnyts_kyy_marketynh_2016_11.pdf790.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.