Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16722
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorПолевич, Катерина Віталіївна-
dc.date.accessioned2022-12-03T11:54:00Z-
dc.date.available2022-12-03T11:54:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСавицька Н. Л., Полевич К. В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram: теоретико-методичний аспект: науковий журнал "БІЗНЕС ІНФОРМ", № 11. Харків, ФОП Лібуркіна Л. М., 2016. С. 419-424.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16722-
dc.description.abstractМетою статті є визначення теоретичних засад і практичного інструментарію підприємницького маркетингу в сучасному ритейлі на платформі соціальної мережі Instagram. Результати проведених досліджень дозволяють стверджувати, що основою стратегією і тактикою поведінки на ринку малих підприємств та сучасних стартапів виступає підприємницький маркетинг. Сучасний ринок онлайн-ритейлу склався як монополістично-конкурентний, що зумовлює діяльність на ньому як великих гравців ринку, так і середніх, і дрібних у трьох секторах: В2В, В2С, С2С. Практика бізнесу використовує соцмережі для підтримки конкурентних переваг офлайн-торгівлі, як комунікаційний канал для залучення, утримання та лояльності покупців. Розвиток основних функцій Instagram дозволяє бізнесу застосовувати його медіа-ресурси задля позиціонування на ринку та просування продукції.uk_UA
dc.description.abstractЦелью статьи является определение теоретических основ и практи- ческого инструментария предпринимательского маркетинга в совре- менном ритейле на платформе социальной сети Instagram. Результа- ты проведенных исследований позволяют утверждать, что основной стратегией и тактикой поведения на рынке малых предприятий и со- временных стартапов выступает предпринимательский маркетинг. Современный рынок онлайн-ритейла сложился как монополистически- конкурентный, что обусловливает деятельность на нем как крупных игроков рынка, так и средних, и мелких в трех секторах: В2В, В2С, С2С. Практика бизнеса использует соцсети для поддержания конкурент- ных преимуществ офлайн-торговли, как коммуникационный канал для привлечения, удержания и лояльности покупателей. Развитие основных функций Instagram позволяет бизнесу применять его медиа- ресурсы для позиционирования на рынке и продвижения продукции.uk_UA
dc.description.abstractThe article is aimed at defining both theoretical principles and practical tools for entrepreneurial marketing in the today’s retail making use of the social network platform Instagram. Results of conducted research provide to constate that the core strategy as well as tactics of the market conduct in case of small enterprises and current startups is the entrepreneurial marketing. The contemporary market of online retail was formed as monopolistic-competitive, which results in activities of the major market players, as well as medium and small actors, in its three sectors: B2B, B2C, S2S. The practice of business uses social networks to maintain competitive advantages of the offline commerce, as a communication channel for the attraction, retention and loyalty of customers. Development of the basic functions on Instagram enables businesses to apply its media resources for both the market positioning and the product promotion.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherФОП Лібуркіна Л. М.uk_UA
dc.subjectпідприємницький маркетингuk_UA
dc.subjectонлайн-ритейлuk_UA
dc.subjectбізнес в Instagramuk_UA
dc.subjectстартапuk_UA
dc.subjectсоціально-медійний маркетингuk_UA
dc.subjectпредпринимательский маркетингuk_UA
dc.subjectэлектронная торговляuk_UA
dc.subjectонлайн-ритейлuk_UA
dc.subjectбизнес в Instagramuk_UA
dc.subjectстартапuk_UA
dc.subjectсоциально- медийный маркетингuk_UA
dc.subjectentrepreneurial marketinguk_UA
dc.subjecteCommerceuk_UA
dc.subjectonline retailuk_UA
dc.subjectbusiness on Instagramuk_UA
dc.subjectstartupuk_UA
dc.subjectsocial media marketinguk_UA
dc.titleПідприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagramuk_UA
dc.title.alternativeПредпринимательский маркетинг в социальной сети Instagramuk_UA
dc.title.alternativeThe Entrepreneurial Marketing on the Social Network Instagramuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savyts_ka_Polevych_Pidpryemnyts_kyy_marketynh_2016_11.pdf790.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.