Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16713
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнтощенкова, В. В.-
dc.contributor.authorТкаченко, С. Є.-
dc.contributor.authorНікітіна, О. М.-
dc.date.accessioned2022-12-03T09:29:42Z-
dc.date.available2022-12-03T09:29:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАнтощенкова В. В., Ткаченко С. Є., Нікітіна О. М. Маркетинг промислового підприємства, як симбіоз виробничо-економічних відносин. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 177 «Економічні науки». 2016. С. 166-175.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16713-
dc.description.abstractВ статті розглядаються основні тенденції формування промислового маркетингу в Україні, як симбіозу виробничо-економічних відносин, враховуючи характерні особливості маркетингової діяльності вітчизняних промислових підприємств. Промисловий маркетинг потрібно розглядати, як сукупність виробничо-економічних відносин, які зорієнтовані на взаємодію з організаціями, підприємствами, установами, які закуповують товари і послуги для потреб власного виробництва. При цьому основні завдання промислового маркетингу полягають у формуванні маркетингового підходу до управлінської діяльності та забезпеченні довгострокових конкурентних переваг шляхом орієнтації на перспективні ніші бізнесу.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются основные тенденции формирования промышленного маркетинга в Украине, как симбиоз производственно-экономических отношений, которые учитывают характерные особенности маркетинговой деятельности отечественных промышленных предприятий. Промышленный маркетинг следует рассматривать как совокупность производственно-экономических отношений, которые ориентированы на взаимодействие с организациями, предприятиями, учреждениями, закупают товары и услуги для нужд собственного производства. При этом основные задачи промышленного маркетинга заключаются в формировании маркетингового подхода к управленческой деятельности и обеспечении долгосрочных конкурентных преимуществ путем ориентации на перспективные ниши бизнеса.uk_UA
dc.description.abstractThis article discusses the key trends shaping industrial marketing in Ukraine, as a symbiosis of production and economic relations, that take into account the characteristics of marketing activities of domestic industrial enterprises. Industrial Marketing should be seen as a set of production and economic relations, which are focused on cooperation with organizations, enterprises, institutions, and buy goods and services for its own production. However, the main industrial marketing objectives of the formation of the marketing approach to the management activities and ensure long-term competitive advantage by focusing on promising business niches.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 177;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпромисловий маркетингuk_UA
dc.subjectвиробничо-економічні відносиниuk_UA
dc.subjectпромышленный маркетингuk_UA
dc.subjectпроизводственно экономические отношенияuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectindustrial marketinguk_UA
dc.subjectproduction and economic relationsuk_UA
dc.titleМаркетинг промислового підприємства, як симбіоз виробничо-економічних відносинuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинг промышленного предприятия, как симбиоз производственно-экономических отношенийuk_UA
dc.title.alternativeMarketing industrial enterprise, as a symbiosis of production and economic relationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 177: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22_177_2016.pdf382.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.