Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16706
Title: | Методические подходы к оценке эффективности ценообразования и ценовой политики |
Other Titles: | Методичні підходи до оцінки ефективності ціноутворення та цінової політики Methodical approaches to assessment of effectiveness of pricing and pricing policy |
Authors: | Аманов, Батыр |
Keywords: | методика;система ценообразования;ценовая политика;эффективность;уровень цен;анализ;методика;система ціноутворення;цінова політика;ефективність;рівень цін;аналіз;methodology;pricing system;pricing policy;efficiency;level of prices;analysis |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ХНТУСГ |
Citation: | Аманов Батыр. Методические подходы к оценке эффективности ценообразования и ценовой политики. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 177 «Економічні науки». 2016. С. 110-121. |
Series/Report no.: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка, № 177; |
Abstract: | В условиях деструктивных процессов в экономике Украины проблема повышения
эффективности ценообразования предприятий приобретает все большую актуальность.
Установлено, что одним из путей ее решения является системный подход к выбору
метода определения уровня цен на продукцию. Предложено, что целью методики оценки
эффективности ценообразование должно стань получение такого результата, который, с
одной стороны, обеспечит предприятию компенсацию расходов и получение целевой
прибыли для воспроизводства; с другой – цена отвечает потребительским ценностям, в
том числе среди конкурентов. На основе анализа существующих методических подходов,
предложено использовать метод обратного ценообразования. В умовах деструктивних процесів в економіці України проблема підвищення ефективності ціноутворення підприємств набуває все більшої актуальності. Встановлено, що одним із шляхів її вирішення є системний підхід до вибору методу визначення рівня цін на продукцію. Запропоновано, що головною метою методики оцінки ефективності ціноутворення повинно стати отримання такого результату, який, з одного боку, забезпечить підприємству компенсацію витрат і отримання цільового прибутку для відтворення; з іншого – ціна відповідатиме споживчим цінностям, в тому числі серед конкурентів. На основі аналізу існуючих методичних підходів, запропоновано використовувати метод зворотного ціноутворення. The problem of increasing the efficiency of enterprise pricing is becoming increasingly important in terms of destructive processes in the economy of Ukraine. It was found that one way to solve it is a systematic approach to the choice of method for determining the level of product prices. It is proposed that the aim of assessing the effectiveness of methods of pricing should become obtaining a result that, on the one hand, the company will provide compensation for the costs and obtaining profit target for reproduction; on the other - the price meets customer value, including competitors. Based on an analysis of existing methodological approaches proposed to use the reverse method of pricing. |
URI: | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16706 |
Appears in Collections: | Випуск 177: Економічні науки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
15_177_2016.pdf | 446.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.