Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16644
Назва: | Сучасна маркетингова політика розподілу продукції підприємства: актуальність та перспективи |
Інші назви: | The modern marketing policy of distribution of production of the enterprise: urgency and prospects Современная маркетинговая политика распределения продукции предприятия: актуальность и перспективы |
Автори: | Антощенкова, В. В. |
Ключові слова: | маркетинг;маркетингова політика розподілу;збут;логістика;дистрибуція;marketing;marketing distribution policy;sale;logistics;distribution;маркетинг;маркетинговая политика распределения;сбыт;логистика;дистрибуция |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Антощенкова В. В. Сучасна маркетингова політика розподілу продукції підприємства: актуальність та перспективи. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 182 «Економічні науки». 2017. С. 77-84. |
Серія/номер: | Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 182. |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглядаються основні теоретичні засади та практичні рекомендацій
сучасної маркетингової політики розподілу. Серцевиною всіх підприємницьких рішень і дій
є потреби споживачів, тож на кожному етапі маркетингової діяльності, кожен
інструмент маркетингу повинен бути спрямований саме на задоволення покупців та
споживачів, з метою максимізації прибутку. Сучасна маркетингова політика розподілу
являє собою комплекс дій та заходів з укладання договорів, складування, підтримки
товарно-матеріальних запасів, транспортування, безпосередньо збуту продукції та
післяпродажного обслуговування споживачів з метою максимального задоволення вимог
ринку та ефективного продажу виготовленої продукції. The main theoretical bases and practical recommendations of modern marketing distribution policy are considered in the article. The core of all entrepreneurial decisions and actions are the needs of consumers, therefore at every stage of marketing activities, every marketing tool should be aimed precisely at meeting the requirements of buyers and consumers, in order to maximize profits. Modern marketing distribution policy is a set of actions and activities forconcluding contracts, storing, supporting inventory, transporting, directly marketing products and after-sales service to consumers in order to maximize the satisfaction of market requirements and effective sales of manufactured products. В статье рассматриваются основные теоретические основы и практические рекомендации современной маркетинговой политики распределения. Сердцевиной всех предпринимательских решений и действий являются потребности потребителей, поэтому на каждом этапе маркетинговой деятельности, каждый инструмент маркетинга должен быть направлен именно на удовлетворение требований покупателей и потребителей, с целью максимизации прибыли. Современная маркетинговая политика распределения представляет собой комплекс действий и мероприятий по заключению договоров, складированию, поддержки товарно-материальных запасов, транспортировке, непосредственно сбыту продукции и послепродажного обслуживания потребителей с целью максимального удовлетворения требований рынка и эффективной продажи изготовленной продукции. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16644 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 182: Економічні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
10_182_2017.pdf | 444.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.