Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16525
Назва: Роль маркетингу в управлінні виробничо-збутовою діяльністю аграрного підприємства
Автори: Кошева, К. С.
Дата публікації: 2017
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Кошева К. С. Роль маркетингу в управлінні виробничо-збутовою діяльністю аграрного підприємства. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні розробки в аграрній сфері» Том 1. 30 листопада 2017 р. Харків: ХНТУСГ, 2017. С. 145.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16525
ISSN: 2519-4194
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційні розробки в аграрній сфері". Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatisiini rozrobky v ahrarnii sferi_T 1_2017_145.pdf293.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.