Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16525
Title: Роль маркетингу в управлінні виробничо-збутовою діяльністю аграрного підприємства
Authors: Кошева, К. С.
Issue Date: 2017
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Кошева К. С. Роль маркетингу в управлінні виробничо-збутовою діяльністю аграрного підприємства. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні розробки в аграрній сфері» Том 1. 30 листопада 2017 р. Харків: ХНТУСГ, 2017. С. 145.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16525
ISSN: 2519-4194
Appears in Collections:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Інноваційні розробки в аграрній сфері". Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatisiini rozrobky v ahrarnii sferi_T 1_2017_145.pdf293.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.