Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/16290
Название: Сучасний стан ринку овочів в Україні через призму маркетингового інструментарію
Другие названия: The current state of the vegetable market in Ukraine through the prism of marketing tools
Авторы: Нескромна, Н. С.
Научный руководитель: Мандич, О. В.
Ключевые слова: ринок овочевої продукції;маркетингова діяльність;конкурентоспроможність;результативність;vegetable market;marketing activities;competitiveness;efficiency
Дата публикации: 2019
Издательство: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Нескромна Н. С. Сучасний стан ринку овочів в Україні через призму маркетингового інструментарію. Вісник студентського наукового товариства. 2019. Вип. 2. С. 187-191.
Серия/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
Краткий осмотр (реферат): В статті визначено існуючий стан функціонування ринку овочевої продукції, зокрема, проведено аналіз виробничих, цінових та збутових можливостей, а також надано рекомендовано на основі отриманих результатів підвищувати результативність товаровиробників через використання окремих інструментів маркетингу.
The article defines the current state of functioning of the vegetable market, in particular, the analysis of production, price and sales opportunities, and provides recommendations based on the results obtained to increase the productivity of producers through the use of individual marketing tools.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16290
ISBN: 978-617-7602-78-0
Располагается в коллекциях:Випуск 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Вісник СНТ_випуск 2_2019-187-191.pdf1.23 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.