Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16283
Назва: Событийный маркетинг как инструмент повышения потребительской лояльности
Автори: Красиков, Н. С.
Науковий керівник : Козлова, О. А.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Красиков Н. С. Событийный маркетинг как инструмент повышения потребительской лояльности. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Харків, 08-10.04.2013. Харків: ХНТУСГ, 2013. С. 111-114.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16283
Розташовується у зібраннях:IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція, 8-10 квітня 2013 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2013_39.pdf458.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.