Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16283
Title: Событийный маркетинг как инструмент повышения потребительской лояльности
Authors: Красиков, Н. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Козлова, О. А.
Issue Date: 2013
Publisher: Харків ХНТУСГ
Citation: Красиков Н. С. Событийный маркетинг как инструмент повышения потребительской лояльности. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Харків, 08-10.04.2013. Харків: ХНТУСГ, 2013. С. 111-114.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/16283
Appears in Collections:IV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція, 8-10 квітня 2013 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2013_39.pdf458.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.