Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 103.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Событийный маркетинг как инструмент повышения потребительской лояльностиКозлова, О. А.; Красиков, Н. С.
2013Суть управління рухом кредиторської та дебіторської заборгованностіВеретельник, Н. І.; Крючек, Г. М.
2013Заробітна плата як основа матеріального стимулюванняМаренич, Т. Г.; Кулик, Т. С.
2013Роль качества продукции в организации управления маркетингом производителей зернаМандыч, А. В.; Джумаев, А.; Мурадов, А.; Оразова, Л.
2013Аспекти психологічної поведінки менеджераЗаїка, С. О.; Дзябура, К. С.; Котлярова, А. М.; Олємпієва, В. В.
2013Сучасний стан та тенденції ринку соняшникуЗаїка, С. О.; Галій, О. Г.; Галій, В. Г.; Лазебний, М. Є.
2013Маркетинговий менеджмент на ринку продукції птахівництва УкраїниГалушко, В. П.; Кирилюк, Д. О.
2013Идентичность как инструмент разработки интегрированного брендаДусь, И. А.
2013Організація мережного підходу в маркетинговій діяльності підприємств зернопродуктового підкомплексуМандич, О. В.; Курбатов, Є. О.; Каратаєв, Є. Л.
2013Проблеми та підвищення ефективності менеджменту персоналу в аграрних підприємствахГрідін, О. В.; Кушніренко, Ю. В.; Вайсблат, Ю. В.