Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/15692
Назва: Вплив інноваційного маркетингу на результативність бізнесу
Автори: Чміль, Г. Л.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Чміль Г. Л. Вплив інноваційного маркетингу на результативність бізнесу. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи: матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 листопада 2022 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 339-341 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15692
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mater_konf_3_4_11_2022_Chmil.pdf883.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.