Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/15496
Title: Теоретичне обгрунтування дидактичної багатовимірної технології моделювання знань
Other Titles: Theoretical substantiation of a didactive multidimensional technologies of knowledge modeling
Теоретическое обоснование дидактической многомерной технологии моделирования знаний
Authors: Доценко, С. І.
Савенко, В. І.
Issue Date: 2017
Publisher: ХНТУСГ
Citation: Доценко С. І., Савенко В. І. Теоретичне обгрунтування дидактичної багатовимірної технології моделювання знань. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 187 «Проблеми енергозабезпечення та енергопостачання в АПК України». 2017. С. 12-14.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 187.
Abstract: Запропоновано метод теоретичного обґрунтування архітектури моделі дидактичної багатовимірної технології моделювання знань з застосуванням діалектичних відношень у формі "загальне" – "одиничне".
A method is proposed for theoretical substantiation of the architecture of the didactic multidimensional technology of knowledge modeling using dialectical relations in the form of "general" - "single".
Предложен метод теоретического обоснования архитектуры модели дидактической многомерной технологии моделирования знаний применением диалектических отношений в форме "общее" - "единичное".
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15496
Appears in Collections:Випуск 187: Проблеми енергозабезпечення та енергозбереження в АПК України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7_187_2017.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.