Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/15496
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДоценко, С. І.-
dc.contributor.authorСавенко, В. І.-
dc.date.accessioned2022-11-25T18:13:16Z-
dc.date.available2022-11-25T18:13:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДоценко С. І., Савенко В. І. Теоретичне обгрунтування дидактичної багатовимірної технології моделювання знань. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 187 «Проблеми енергозабезпечення та енергопостачання в АПК України». 2017. С. 12-14.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15496-
dc.description.abstractЗапропоновано метод теоретичного обґрунтування архітектури моделі дидактичної багатовимірної технології моделювання знань з застосуванням діалектичних відношень у формі "загальне" – "одиничне".uk_UA
dc.description.abstractA method is proposed for theoretical substantiation of the architecture of the didactic multidimensional technology of knowledge modeling using dialectical relations in the form of "general" - "single".uk_UA
dc.description.abstractПредложен метод теоретического обоснования архитектуры модели дидактической многомерной технологии моделирования знаний применением диалектических отношений в форме "общее" - "единичное".uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 187.-
dc.titleТеоретичне обгрунтування дидактичної багатовимірної технології моделювання знаньuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical substantiation of a didactive multidimensional technologies of knowledge modelinguk_UA
dc.title.alternativeТеоретическое обоснование дидактической многомерной технологии моделирования знанийuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 187: Проблеми енергозабезпечення та енергозбереження в АПК України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7_187_2017.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.