Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1532
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРайтер, Н. І.-
dc.contributor.authorЖелєзняк, А. М.-
dc.contributor.authorКрупа, О. М.-
dc.date.accessioned2022-06-22T20:36:47Z-
dc.date.available2022-06-22T20:36:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРайтер Н. І, Желєзняк А. М., Крупа О. М. Професійні покупці споживчих товарів як елемент конкурентного середовища підприємств оптової торгівлі. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2018. № 4. С.5-10.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/1532-
dc.description.abstractВ статті представленні результати дослідження категорії професійних покупців як складової ринкового середовища оптових ринків. Під час дослідження використані загальні й спеціальні наукові методи, які ґрунтуються на об’єктивних законах економіки: методи теоретичного узагальнення, прийоми економіко-статистичного методу – під час опитування покупців та обробки даних; абстрактно-логічний – для узагальнення результатів досліджень, формулювання висновків і пропозицій. Розглянуто основні типи покупців на оптових та роздрібних продовольчих ринках. Виділено категорію «професійний покупець». Проаналізовано основні тенденції, пов’язані з реалізацією ефективних заходів взаємодії оптових продавців з покупцями. Досліджено стадії та мотиви прийняття рішень щодо закупівлі споживчих товарів професійними покупцями. Проведено опитування покупців з метою виявлення частоти закупівель, їх вимог щодо якості та асортимент продукції, умов постачання, наявності системи знижок тощо.uk_UA
dc.description.abstractThe research results of the category "professional buyers" as part of the market environment of wholesale traders are presented in the article. A set of general and special scientific methods based on objective economy laws were used during of the research. Methods of theoretical generalization, analysis and synthesis were used to study the theoretical aspects of the wholesale traders’ competitive environment. Different economic-statistical methods during the survey of catering establishments’ representatives and data processing were used. The abstract-logical method was exploiting to the synthesis of research results, formulation of conclusions and proposals. The main types of buyers in the wholesale and retail food markets are considered. The category "professional buyer" is defined. Key trends related with the implementation of effective measures for the interaction between wholesale traders and professional buyers are analyzed. The stages and motives of making decisions about food purchasing by professional buyers are explored. In order to identify the frequency of purchasing by professional buyers, as well as their requirements regarding the quality and range of products, terms of delivery, availability of discounts the poll of them was conducted.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 4-
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентні стратегіїuk_UA
dc.subjectпідприємства оптової торгівліuk_UA
dc.subjectпрофесійні покупціuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectcompetitive strategiesuk_UA
dc.subjectwholesale tradersuk_UA
dc.subjectprofessional buyersuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.titleПрофесійні покупці споживчих товарів як елемент конкурентного середовища підприємств оптової торгівлі.uk_UA
dc.title.alternativeProfessional buyers of consumer goods as an element of the competitive environment wholesalersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf384.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.