Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15311
Название: Ефективність формування центру управління конкурентними перевагами на підприємствах торгівлі
Авторы: Чорна, М.В.
Ключевые слова: конкурентні переваги;управління;центр управління конкурентними перевагами;підприємства торгівлі;ефективність;competitive advantages;management;competitive advantage management center;trade enterprises;efficiency;конкурентные преимущества;управление;центр управления конкурентными преимуществами;предприятия торговли;эффективность
Дата публикации: 2012
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Чорна М. В. Ефективність формування центру управління конкурентними перевагами на підприємствах торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 2(16). С. 58-62.
Краткий осмотр (реферат): Розроблено методику оцінки ефективності створення центру управління конкурентними перевагами на підприємствах роздрібної торгівлі, яка дозволяє обґрунтувати доцільність упровадження такого підрозділу.
Developed the method for evaluating the effectiveness of forming center management competitive advantage in the retail trade, enables us to justify the feasibility of establishing such a unit.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/15311
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (16)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2012_2_11.pdf188.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.